Jak zamawiać - instrukcja krok po kroku
mam nadzieję, że zaoszczędzi Ci to domysłów i rozwieje wątpliwości
Spis treści Procesu zamówienia
- Wybór OPCJI wykonania oraz projektu
- Wybór trybu - normalny lub ekspresowy
- Podpisanie umowy i wpłacenie zaliczki
- Wykonanie projektu wstępnego - akceptacja Klienta
(po akceptacji brak możliwości późniejszej edycji) - Realizacja zamówienia i Opłacenie całości zamówienia
- Wysyłka wykonanego zlecenia
- Sprawdzenie poprawności przez Klienta
1. Wybór opcji oraz projektu
Każde zamówienie składa się z kilku etapów, dlatego, aby ułatwić cały proces możesz wybrać jedną z trzech opcji:
Opcja READY
Wybierasz spośród gotowych projektów, które widnieją już w moim portfolio (znajdziesz je w stosownej galerii wraz z cenami). Po prostu przeglądaj portfolio - personalizacja tekstów jest bezpłatna.
Opcja READY PLUS
Wybierasz spośród gotowych projektów, które modyfikujemy wg Twoich życzeń i upodobań, czyli:
- zmiana kolorystyki,
- zmiana treści,
- dodanie lub odjęcie poszczególnych elementów graficznych,
- zmiana rodzaju lub koloru papieru.
Opcja PERSONAL
Wybierasz kolorystykę, stylistykę oraz papier, a projekt tworzę dla Ciebie na podstawie konsultacji.
Wymaga to ustalenia wszelkich potrzebnych informacji (możliwa jest również inspiracja innymi projektami).
W tej opcji tworzenia projektu Klient bierze czynny udział w procesie twórczym.
2. Wybór trybu - normalny, czy ekspresowy?
TRYB EXPRESS - znacznie skraca czas realizacji zamówienia.
Realizacja ekspresowa znacznie skraca czas wykonania i oddania w Wasze ręce projektu.
Cena wykonania zlecenia jest wyższa.
Realizacja zlecenia w terminie często wymaga dobrej komunikacji z Klientem. Niestety nie mogę odpowiadać za tego typu opóźnienia.
Jak zamawiać papeterię ślubną i okolicznościową
Wybierz jeden z pakietów lub złóż zamówienie na projekt indywidualny.
Oto kolejne kroki:
3. Umowa i wpłacenie zaliczki
Po wyborze najlepszej opcji przechodzimy do etapu finalizacji złożenia zamówienia czyli PODPISANIA UMOWY.
Szkic umowy do wglądu znajdziesz tutaj
W umowie zawarte będą takie informacje jak:
- określenie nazwy oraz ceny projektu
- wybór opcji realizacji (READY, READY PLUS, PERSONAL)
- tryb realizacji NORMAL/ EXPRESS
- ilość zamawianych zaproszeń/ zawiadomień/ innej papeterii
- termin realizacji
- określenie wysokości przedpłaty i danych do przelewu (wysokość przedpłaty wynosi 50% ceny końcowej zamówienia)
- ilość poprawek graficznych, które zawierają się w cenie projektu (opcje READY PLUS, PERSONAL)
- zobowiązanie klienta do dostarczenia pliku z nazwiskami gości w odpowiedniej formie (pracownia FISHARTKA nie zajmuje się redagowaniem, edycją i sprawdzaniem poprawności dostarczonych przez klienta danych, które mają znaleźć się na zaproszeniach/projektach)
Realizacja projektów graficznych dodatków weselnych/dekoracyjnych spójnych stylistycznie z projektem zaproszeń jest możliwa w późniejszym terminie.
4. Etap projektowania i Akceptacja Klienta
Ile to trwa?
Czas realizacji etapów projektowych zależy od rodzaju projektu oraz od kalendarza zleceń FISHARTKI.
Staram się aby czas oczekiwania był jak najkrótszy - jak tylko projekt będzie gotowy prześlę go Wam do akceptacji.
Po ostatecznej akceptacji projektu nie ma już możliwości późniejszej edycji.
5. Etap realizacji projektu i dokonanie płatności
Po akceptacji projektu do druku rozpoczynam realizację.
Projekt zostaje zablokowany, wykonuję personalizację i zaproszenia idą do druku.
Potem jeszcze kilka dni trwa kompletowanie całego zamówienia (sklejenie zaproszeń/ zawiązanie wstążek/ przygotowanie kopert/ sprawdzanie itp.).
W międzyczasie proszę Was o dokonanie płatności pozostałej kwoty zawartej w umowie. Faktura za usługę będzie zawierała całkowitą kwotę zamówienia.
6. Wysyłka zamówienia
Wysyłka jest możliwa po zaksięgowaniu całości kwoty zamówienia.
Ostateczny termin wysyłki zostanie określony w umowie.
Opcje wysyłki:
- KURIER DPD - 15zł
- PACZKOMAT - 15zł
- Poczta Polska - wyłącznie na życzenie i odpowiedzialność klienta - cena ustalana jest indywidualnie do zamówienia.
Dla zamówień o wartości przekraczającej 500zł wysyłka jest GRATIS.
7. Odbiór i Sprawdzenie poprawności zamówienia
Odbiór przesyłki od FISHARTKI to gwarancja radości i satysfakcji z zamówienia produktów wysokiej jakości.
Dokładam wszelkich starań aby jakość moich produktów zadowoliła nawet najbardziej wymagających Klientów, których opinia jest dla mnie najważniejsza.
Jeśli w zamówieniu zdarzyłby się błąd, poinformujcie mnie o tym najpóźniej do 3 dni od daty otrzymania paczki, niezwłocznie się tym zajmę.
Istotne więc jest, aby jak najszybciej po otrzymaniu przesyłki sprawdzić poprawność danych.
Pamiętajcie proszę, że nie biorę odpowiedzialności za błędy w treści, które nie zostały zauważone po ostatecznej akceptacji projektu do druku (to samo dotyczy danych osobowych zapraszanych gości).
Szczegółową cenę i ofertę projektu graficznego otrzymasz po skontaktowaniu się ze mną.
zadzwoń, napisz e-maila, wypełnij formularz kontaktowy lub skorzystaj z czatu