Jak zamawiać - instrukcja krok po kroku

mam nadzieję, że zaoszczędzi Ci to domysłów i rozwieje wątpliwości

Spis treści Procesu zamówienia

  1. Wybór OPCJI wykonania oraz projektu
  2. Wybór trybu - normalny lub ekspresowy
  3. Podpisanie umowy i wpłacenie zaliczki
  4. Wykonanie projektu wstępnego - akceptacja Klienta
    (po akceptacji brak możliwości późniejszej edycji)
  5. Realizacja zamówienia i Opłacenie całości zamówienia
  6. Wysyłka wykonanego zlecenia
  7. Sprawdzenie poprawności przez Klienta

1. Wybór opcji oraz projektu

Każde zamówienie składa się z kilku etapów, dlatego, aby ułatwić cały proces możesz wybrać jedną z trzech opcji:

pakiet ready

Opcja READY

Wybierasz spośród gotowych projektów, które widnieją już w moim portfolio (znajdziesz je w stosownej galerii wraz z cenami). Po prostu przeglądaj portfolio - personalizacja tekstów jest bezpłatna.

pakiety ready plus

Opcja READY PLUS

Wybierasz spośród gotowych projektów, które modyfikujemy wg Twoich życzeń i upodobań, czyli:

  • zmiana kolorystyki,
  • zmiana treści,
  • dodanie lub odjęcie poszczególnych elementów graficznych,
  • zmiana rodzaju lub koloru papieru.
pakiet personal

Opcja PERSONAL

Wybierasz kolorystykę, stylistykę oraz papier, a projekt tworzę dla Ciebie na podstawie konsultacji.

Wymaga to ustalenia wszelkich potrzebnych informacji (możliwa jest również inspiracja innymi projektami).

W tej opcji tworzenia projektu Klient bierze czynny udział w procesie twórczym.

2. Wybór trybu - normalny, czy ekspresowy?

express

TRYB EXPRESS - znacznie skraca czas realizacji zamówienia.

Realizacja ekspresowa znacznie skraca czas wykonania i oddania w Wasze ręce projektu.

Cena wykonania zlecenia jest wyższa.

Realizacja zlecenia w terminie często wymaga dobrej komunikacji z Klientem. Niestety nie mogę odpowiadać za tego typu opóźnienia.

Jak zamawiać papeterię ślubną i okolicznościową

Wybierz jeden z pakietów lub złóż zamówienie na projekt indywidualny.

Oto kolejne kroki:

3. Umowa i wpłacenie zaliczki

Po wyborze najlepszej opcji przechodzimy do etapu finalizacji złożenia zamówienia czyli PODPISANIA UMOWY.

Szkic umowy do wglądu znajdziesz tutaj 

W umowie zawarte będą takie informacje jak:

  • określenie nazwy oraz ceny projektu
  • wybór opcji realizacji (READY, READY PLUS, PERSONAL)
  • tryb realizacji NORMAL/ EXPRESS
  • ilość zamawianych zaproszeń/ zawiadomień/ innej papeterii
  • termin realizacji
  • określenie wysokości przedpłaty i danych do przelewu (wysokość przedpłaty wynosi 50% ceny końcowej zamówienia)
  • ilość poprawek graficznych, które zawierają się w cenie projektu (opcje READY PLUS, PERSONAL)
  • zobowiązanie klienta do dostarczenia pliku z nazwiskami gości w odpowiedniej formie (pracownia FISHARTKA nie zajmuje się redagowaniem, edycją i sprawdzaniem poprawności dostarczonych przez klienta danych, które mają znaleźć się na zaproszeniach/projektach)

Realizacja projektów graficznych dodatków weselnych/dekoracyjnych spójnych stylistycznie z projektem zaproszeń jest możliwa w późniejszym terminie.

4. Etap projektowania i Akceptacja Klienta

Ile to trwa?

Czas realizacji etapów projektowych zależy od rodzaju projektu oraz od kalendarza zleceń FISHARTKI.

Staram się aby czas oczekiwania był jak najkrótszy - jak tylko projekt będzie gotowy prześlę go Wam do akceptacji.

Po ostatecznej akceptacji projektu nie ma już możliwości późniejszej edycji.

5. Etap realizacji projektu i dokonanie płatności

Po akceptacji projektu do druku rozpoczynam realizację.

Projekt zostaje zablokowany, wykonuję personalizację i zaproszenia idą do druku.

Potem jeszcze kilka dni trwa kompletowanie całego zamówienia (sklejenie zaproszeń/ zawiązanie wstążek/ przygotowanie kopert/ sprawdzanie itp.).

W międzyczasie proszę Was o dokonanie płatności pozostałej kwoty zawartej w umowie. Faktura za usługę będzie zawierała całkowitą kwotę zamówienia.

6. Wysyłka zamówienia

Wysyłka jest możliwa po zaksięgowaniu całości kwoty zamówienia.

Ostateczny termin wysyłki zostanie określony w umowie.

Opcje wysyłki:

  • KURIER DPD - 15zł
  • PACZKOMAT -  15zł
  • Poczta Polska - wyłącznie na życzenie i odpowiedzialność klienta - cena ustalana jest indywidualnie do zamówienia.

Dla zamówień o wartości przekraczającej 500zł wysyłka jest GRATIS.

7. Odbiór i Sprawdzenie poprawności zamówienia

Odbiór przesyłki od FISHARTKI to gwarancja radości i satysfakcji z zamówienia produktów wysokiej jakości.

Dokładam wszelkich starań aby jakość moich produktów zadowoliła nawet najbardziej wymagających Klientów, których opinia jest dla mnie najważniejsza.

Jeśli w zamówieniu zdarzyłby się błąd, poinformujcie mnie o tym najpóźniej do 3 dni od daty otrzymania paczki, niezwłocznie się tym zajmę.

Istotne więc jest, aby jak najszybciej po otrzymaniu przesyłki sprawdzić poprawność danych.

Pamiętajcie proszę, że nie biorę odpowiedzialności za błędy w treści, które nie zostały zauważone po ostatecznej akceptacji projektu do druku (to samo dotyczy danych osobowych zapraszanych gości).

dekoracje Fishartka

Szczegółową cenę i ofertę projektu graficznego otrzymasz po skontaktowaniu się ze mną.

zadzwoń, napisz e-maila, wypełnij formularz kontaktowy lub skorzystaj z czatu