Indywidualne Zaproszenia Ślubne
Zapraszam do przejrzenia moich prac, wyboru tych, najbardziej odpowiadających Twoim gustom.
Przeglądając je zapoznasz się z zakresem cenowym realizacji.
Klikając w zdjęcia poznasz widełki cenowe oraz zawartość każdego zestawu zaproszeń.
Tworzę unikatowe motywy zaproszeń ślubnych oraz papeterię.
Na podstawie Waszych wymagań i sugestii opracowuję projekt idealny,
dopasowany do uroczystości.
Podane wzory zaproszeń mogą zdawać się ograniczające, dlatego jeżeli pragniesz stworzyć unikatowe zaproszenia, po prostu do mnie napisz lub zadzwoń.
Pod formularzem kontaktowym odpowiadam na najczęściej zadawane pytania odnośnie zaproszeń ślubnych. Być może tam rozwieję Twoje wątpliwości.
Najchętniej wybierane modele zaproszeń ślubnych
Poniżej prezentuję jedynie przegląd prac. Znajdziesz je w ofercie powyżej.
Opinie na temat zaproszeń ślubnych
Odpowiedzi na najszczęściej zadawane pytania odnośnie zaproszeń ślubnych
Zadajecie mi rozmaite pytania. Na popularniejsze z nich udzieliłam odpowiedzi w poniższym zbiorze.
Terminy zawsze ustalam indywidualnie, co jest determinowane różnymi czynnikami (m.in. moje
dotychczasowe zobowiązania wobec innych klientów, skomplikowanie danego projektu itp.). Szczegóły ustalamy podczas rozmowy, a następnie realizujemy kolejne etapy zamówienia. Więcej szczegółów poznasz w dziale "Jak zamawiać"
Zwykle realizacja zamówień trwa ok. 2 tygodnie, choć bardziej skomplikowane projekty, wymagające dużych nakładów twórczej pracy i częstych konsultacji mogą zająć ok. miesiąca.
Najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt ze mną na dwa do trzech miesięcy przed planowanym czasem rozdawania zaproszeń. Dobrą praktyką jest rozdawanie zaproszeń na pół roku przed weselem, dlatego o zaproszeniach należy już myśleć rok i dwa-trzy miesiące przed
uroczystością (!). Powodem są oczywiście plany naszych gości. Pamiętajmy, że coraz więcej osób musi planować urlopy z góry na cały rok, część wykupuje wycieczki first minute, a jeszcze inni cyklicznie wyjeżdżają na różne okazje do swoich bliskich. Z tego powodu termin też może być inny.
Oczywiście termin ten może wydawać się zbyt długi i ok. połowy moich Klientów decyduje się na rozdawanie zaproszeń na 4 miesiące przed terminem wesela.
Zdarzają się jednak sytuacje, kiedy realizuję zamówienie znacznie później. W kryzysowych sytuacjach czas realizacji może zostać znacznie przyśpieszony.
Jeśli jesteś w takiej sytuacji, skontaktuj się ze mną- zobaczymy co jestem w stanie zrobić..
Możesz zamówić u mnie próbki wybranych przez siebie projektów z tych, które już wykonałam.
Istnieje również opcja zamówienia próbki projektu indywidualnego, który mogę wykonać specjalnie na Wasze życzenie.
Jest to jednak opcja dodatkowo płatna (koszty wykonania próbki). Podkreślam też, że przekazanie próbek wiąże się z lekkim wydłużeniem czasu realizacji, bo zawsze tracimy kilka dni na wydruk i dostawę.
Tak, jest to możliwe. Każde zlecenie traktuję tak jak należy.
Podkreślam jednak, że w przypadku niskiego nakładu dodatków ich cena minimalna może być wyższa. Wynika to z ilości energii poświęconej na projektowanie.
Dodatki ślubne rzeczywiście warto zamówić później niż zaproszenia. Dwa miesiące przed ślubem są bezpiecznym terminem na omówienie szczegółów odnośnie dekoracji, wybrania interesujących Cię kreacji, ustalenia na nie budżetu.
Gdy koncepcja i projekty są już gotowe czekamy z realizacją do momentu aż wszyscy goście potwierdzą swoje przybycie. Niestety zdarza się tak, że goście zwlekają z poinformowaniem o udziale w ceremonii do ostatniej chwili. Zdecydowanie unikam kryzysowych sytuacji i preferuję wydrukowanie dodatków w zapasie, zamiast ryzykowania tym, że nie zdążą do Ciebie dojechać na czas. Na częste zmiany narażone są szczególnie winietki oraz plany stołów. Bądźmy na to przygotowani!
Oczywiście! Zaproszenia wypisywane ręcznie są częstym dodatkiem do pakietu zaproszeń, na wypadek gdyby niektórzy pewni goście nie mogli wziąć udziału w ceremonii i pojawi się możliwość zaproszenia kolejnych osób.
Istnieje również możliwość zamówienia zaproszeń dodatkowych, już po wysłaniu głównej partii zaproszeń, gdyby okazało się, że zaistniała taka potrzeba.
Najprostszym sposobem będzie wysłanie ich e-mailem na adres: kontakt@fishartka.pl
Formularz kontaktowy nie obsługuje przesyłania plików.
Jeśli chcesz wskazać Twoje inspiracje możesz nie tylko podesłać zdjęcia, ale też odnośniki do innych serwisów. W przypadku dużych plików korzystamy z transferu danych w chmurze (np. Google Drive, WeTransfer).
Dodatkowo podkreślam, że nie kopiuję pomysłów moich koleżanek i
kolegów po fachu, więc jeśli chcecie zamówić u mnie zaproszenia identyczne, jak te, które znaleźliście u innego usługodawcy- nie podejmę się takiego zlecenia.
Natomiast jeśli przypadł Wam do gustu mój projekt, który już pojawił się galerii- chętnie wykona taką realizację po raz kolejny. Istnieje również możliwość edycji i modyfikacji takowego.
Tak, przewiduję taką możliwość. Należy przygotować tłumaczenie na wybrane języki. Nie ponoszę odpowiedzialności za poprawność podanych mi do wykonania treści.
Tak, należy ustalić ze mną szczegóły na temat zawiadomień. Przygotowuję je dla kolegów i koleżanek z pracy, bliskich i przyjaciół, których z różnych powodów nie można zaprosić na wesele. Istnieje również możliwość zamówienia zawiadomień bez personalizacji.
O wszystkich możliwościach personalizacji i przebiegu składania zamówienia piszę w dziale "Jak zamawiać". Zapoznaj się proszę z nim, co zaoszczędzi Ci czasu na domysły. Opisuję tam formy składania zamówień - mam nadzieję, że będą dla Ciebie przystępne : )
Odpowiem na dwa zadane pytania w tytule:
- wykonanie nowej wersji projektu
W przypadku Waszego niezadowolenia modyfikuję projekt lub całkowicie go zmieniam. Tworzenie zaproszeń ślubnych jest procesem, dlatego wstępny projekt nie zawsze musi być trafiony.
Podczas rozmowy ustalamy kolejne szczegóły, aż stworzę zadowalające Was zaproszenia i dodatki.
- zwrot pieniędzy za wykonanie projektu
W przypadku niezadowolenia z projektu nie zwracam wpłaconego zadatku. Elementem wykonania zlecenia na zaproszenia jest czas projektowania i konsultacji. Na szczęście ta opcja jeszcze mi się nie zdarzyła i zwykle dobrze trafiam w gusta moich Klientów. Jest to poprzedzone dogłębnym poznaniem Waszych potrzeb - warto mówić o wszystkich szczegółach.